2e en 3e dag - Reisverslag uit Fredriksberg, Zweden van Paul Deiman - WaarBenJij.nu 2e en 3e dag - Reisverslag uit Fredriksberg, Zweden van Paul Deiman - WaarBenJij.nu

2e en 3e dag

Door: Patricia en Alieke

Blijf op de hoogte en volg Paul

03 Augustus 2016 | Zweden, Fredriksberg

Dag 2
Begonnen met een ontbijt gezellig met zijn 8en aan tafel. Daarna zijn we gaan wandelen vanuit het huisje naar het meer en vervolgens de receptie van het park, zo'n 6 km verderop. Na het eten van een ijsje zijn we onze weg weer vervolgd. Echter is de zweedse wandelkaart niet zo goed als in Nederland en zijn wij maar aan het spoorzoeken gegaan. Lars bracht ons op een erg leuk smal paadje, dwars door de bossen en het moeras, keurig terug bij het huisje. Na het middageten zijn we boodschappen gaan doen in de plaatselijke supermarkt. Zie bijgevoegde foto's, we aten die avond inderdaad pizza!! :) We zijn ook nog een stukje met de auto aan het rijden geweest opzoek naar een waterval en die ook gevonden. 'S avonds hebben we nog gezellig spelletjes gedaan, Patricia heeft het spel de kolonisten van Catan gewonnen en Alieke heeft Cluedo gewonnen :p

Dag 3
We hebben toch nog wel wat werk om met zijn 8en (lees Alieke) weg te komen, zo'n 2 uur....maar toen eindelijk op reis naar Tomteland! of wel het huis van de Kerstman, de elfjes en de rendieren. Na daar rondgelopen te hebben, hebben we even vluchtig het stadje Mora bezocht. Want we wilden daarna nog even naar de typisch rode Dalarna paardjes fabriek van Nils Olsson in Nusnäs (sinds 1928). Toen weer ongeveer 2 uur terug rijden door het mooie beboste heuvellandschap en langs de vele meren die Zweden rijk is.

• 04 Augustus 2016 - 11:54

Lidy:

Hoi hoi Weer genoten van jullie verslag en de fotos zijn ook mooi . Kunnen zien dat de jeugd wel geniet en was Elise niet bang van de kerstman. Tot de volgende keer maar weer. Dikke kus en de groetjes allemaal.

• 04 Augustus 2016 - 13:56

Fdeiman:

Weer een moole verslag, Jullie genieten wel,De foto's zijn ook mooi, Nog een fijne dag samen Een dikke knuffel gr