De heenreis - Reisverslag uit Fredriksberg, Zweden van Paul Deiman - WaarBenJij.nu De heenreis - Reisverslag uit Fredriksberg, Zweden van Paul Deiman - WaarBenJij.nu

De heenreis

Door: Paul en Alieke

Blijf op de hoogte en volg Paul

01 Augustus 2016 | Zweden, Fredriksberg

Gisteren 31 juli om ongeveer half 2 zijn we vertrokken voor onze rondreis door Zweden en Noorwegen. Onze eerste stopplaats was de haven van Travemünde, waar we met een "vrachtschip" zijn vertrokken naar Malmö, 9 uur varen op een prima boot. Eerst hebben we nog ff de verjaardag van Lars gevierd, 18 jaar kunnen we natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan! Na de nodige biertjes, geserveerd door Lars himself, zijn we gaan slapen.
De volgende morgen werden wij om 6 uur gewekt door de vriendelijke omroepster die ons mededeelde dat we om 7.00 van boord moesten, hier was Vera het absoluut niet mee eens. ;) Daarna zijn wij begonnen aan de reis naar ons eerste onderkomen in Fredriksberg. Maar niet voordat we bij Olaf zijn favoriete Mc Donalds zijn geweest voor een heerlijk ontbijtje. De reis ging voorspoedig en ook Elise hield het goed vol. Om 18.00 aangekomen, ingecheckt in een mooi ski appartement, met WiFi !!!!! :) Nog een heerlijk soepje gegeten en de eerst wilde dieren ( lees: haas) al gespot. Voor zover onze eerste berichtgeving, morgen meer!

• 01 Augustus 2016 - 23:59

Fred Oldenburger:

Hoi vakantiegangers,

Leuk bootje en die haas wordt wschl.nog wel een eland.

• 02 Augustus 2016 - 08:35

Lidy:

Hoi lieve mensen fijn dat de reis goed is verlopen verder veel plezier en voor allemaal de gr en een dikke kus

• 02 Augustus 2016 - 10:59

Fdeiman:

hoi allemaal goed geslapen van nacht na een lange reis . en nog veel plezier gr f en b

• 02 Augustus 2016 - 16:58

Nooff:

'Waar Vera het absoluut niet mee eens was' Hahaha
    Super leuk om te lezen! Veel plezier lieverds